جانشین رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: والدین می‌توانند تخلف رانندگان سرویس مدارس را به مدیر مدرسه اطلاع داده و موارد از این طریق به پلیس منتقل می‌شود.

سرهنگ خسروی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال بیشترین آمار متوفیان در تصادفات شهری مربوط به مهر بود؛ از همین جهت از والدین و رانندگان سرویس می‌خواهیم که رعایت بیشتری در بحث رانندگی را انجام دهند.

او افزود: شناسایی مهد کودک‌ها و مدارس، نوسازی خطوط و تابلو‌ها و خط کشی‌ها برای سال تحصیلی جدید انجام شده و از ۲۰ نقطه حادثه خیز در سطح شهر، ۶ نقطه رفع اثر شده است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ خسروی بیان کرد: حجم ترافیک در ساعت ابتدایی روز به علت عدم استقبال والدین از سرویس‌های مدارس و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، بسیار بالاست که از والدین می‌خواهیم در زمینه سرویس مدارس برای فرزندانشان و یا انتخاب مسیری که زودتر به مدرسه برسند توجه داشته باشند، البته این موضوع را که در تعداد سرویس مدارس استاندارد با کمبود مواجه هستیم را نیز قبول داریم. 

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: رانندگانی که تحت عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند، از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آموزش دیده و کارت دریافت می‌کنند، البته از آنجایی که تخلفات رانندگی در همه جا وجود دارد از والدین می‌خواهیم اگر تخلف رانندگی از سرویس‌های مدارس دیدند آن را به مدیر مدرسه مربوطه اعلام کنند و این تخلفات از مدیر به ما می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار